akgunbirsen secoz benim değerlerim 1/10000 çıktı yaş riskim 1169, ense kalınlığı 0,97 idi doktorum gayet güzel dedi. Sonucu 1/100, 1/250 çıkanlar var.
Linaasel Bana da bakarmisiniz [url=https://www.hizliresim.com/oib4ax2] [url=https://www.hizliresim.com/avvi5oy] [url=https://www.hizliresim.com/brvxnt7] [url=https://www.hizliresim.com/c39t1ig] [url=https://www.hizliresim.com/66nxjzn] [url=https://www.hizliresim.com/d9jg3k2] [url=https://www.hizliresim.com/kc0tx0m] [url=https://www.hizliresim.com/pblpf7u] [url=https://www.hizliresim.com/cj456g8]
Purpura26 Linaasel Bunlar 2li test sonucu değil normal tahlil sonuçlarınız. 2li test 10 gün içinde çıkıyor ve grafik şeklinde oluyor.
Purpura26 Erturk Normalde vermesi gerekiyordu kağıtları sana vermedimi? 2li test %100 sonuç veren bir test değil. Sadece tarama amaçlı yapılıyor. Düşük riskli çıkıp down sendromlu doğanda var. Yüksek riskli çıkıp normal doğuranda var. O yüzden çok kendini yıpratma. Ultrasonda ense kalınlığı kaç çıktı? Ve doktorun ne önerdi?
Linaasel Purpura26 anladm canım nlmiyodum benden dortlude istedi bebek yüzünde yağlanma var kilodan galiba dedi kilo 69 benim normal bence kilom obezite olma riski mi var acaba
Purpura26 Erturk Ense kalınlığı gayet normal. Kan sonucu içinde kendini üzme. Mesela ben 2li test yaptırırken sadece ense kalınlığını ciddiye alıcam. Kan sonucunu ciddiye almıcam moduyla gittim. Doktor da bana bu şekilde açıkladı durumu.
Erturk Purpura26 sizin nasıl çıktı acaba. Kromozomal genetiğe bakıldı karnımdan kan aldılar 15 gün sonra çıkar sonucları inşallah iyi sonuçlar alırım
alevsafakaslan Purpura26 merhaba ben devlet hastenesinde yaptırdım ikili test raporumu nerden alacağım bilginiz var mı?