yavrukom Medigold sultangazi gül hanıma giden var mı ? Muayene ücreti nedir ? Eşleri muayneye aliyolarmi Renkli ultrasonda gösteriyormu tecrübesi olanlar paylasabilirmi🙏
Kubraaaaaaae yavrukom Medigol , detaylı usg girmiştim , eşimle beraber içeri alıyorlar ama normal muayenede alıyorlar mı bilgim yok
yagmuurry1 yavrukom Gül hocayı çok seviyorum doğumumu yapıcak inşAllah Ağustos ayında 🙏 eşimi annemi alıyodu içeriye çok iyi bir doktor baştan beri Gül hocaya gidiyorum
yagmuurry1 Vesile37 evet bence gitmelisin çok iyi bir doktor ben en başından beri gidiyorum özel bir hastane olmasına rağmen o doktorun kalbi şefkati yeter zaten. Mutlaka gidin Ağustos da doğumum var gül hoca yaptırcak 💙🙈
Vesile37 yagmuurry1 çok teşekkür ettim canım 😇 Allah sağsağlim kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻