Merhaba anneler,
Yaşadığım şehirde çok fazla nem ve sıcak var. Memlekette iken bir sorun yok ayaklar eller ve suratım hamilelik öncesi gibi oluyor. Hatta 1 ayda sadece 80 gram kilo aldım Fakat yaşadığım yere geleli 1 hafta oldu ama yine çok fazla şişti suratım ve ayağım. Su içiyorum bol bol ama etkisi olmuyor. Nemli bölgede yaşayıp bir çözümü olan var mı bu duruma ? Doktora her gittiğimde tartıda +4 görüyorum sebebinin bu olduğunu biliyorum.