Mom726272 Kenzimahfi hafsa ve Nisa arasında kaldım söyleniş açısından Nisa daha rahat ben olsam nisayı seçerdim bebeğin cinsiyeti kız olursa Nisayı düşünüyorum ama eşim başka bişeyi 😅🤦🏻♀️ ortaya karışık mı olacak bakalım 🖤
umyahsen Kenzimahfi çok arada kaldım resmen 😅😅😅😅Nisa hariç diğerlerini dhha çok beğendim ama arada kaldım seçemiyorum Zümra diyim son kararım 🤗
inci_inci Acikcası 4 isimde öyle muazzam degil aralarındaki en güzeli nisa.. diger isimler fazla dini isim gibi duruyor. Dini siyasi şeyleri cagristırmaması çocuğun ilerde ön yargıyla bakılmamasını sağlar bence kişisel dusuncemdir
birtriptanesi inci_inci Yalnız Nisa ismi de direkt dini çağrıştırıyor çünkü Nisa suresi var Kuranda sayfalarca ve surede de kadın haklarından bahsedilmekte.
Kenzimahfi Mom726272 Evet iki isim de güzel bende arada kaldım. Sizin içinde hayırlısı olsun inşallah. Eşimde başka isim söylüyor o hiç olmayacak bir isim o yüzden insallh anlaşırız bu konuda 😊
inci_inci Kenzimahfi ben kızıma güneş ismini koyacağım. Asya ismi de cok hoşuma gidiyor ya da çiçek isimleri de cok güzel kardelen gibi
inci_inci birtriptanesi evet tabiki ama diğerleri daha fazla gibi geldi bana sadece dini değil bir ırkı siyasi görüşü bu tarz şeyleri bence bir isim yansıtmamalı ilerde çocuğa ön yargı ile bakılabilir. Benim görüşüm tabiki bu.
Kenzimahfi Mom726272 ay bilmiyorum işin içinde çıkılmiyor kız olunca erkek olsa sanki daha rahat isim bulurdum gibi geliyor
Fadime24 Hafsa ismini sevenlerdenım ayrıca yıgenımın adı ve cok sevımlı bı kızımız var 🥰 anlam olarak da aslan yavrusu demek
Kenzimahfi Fadime24 Rabbim bağışlasın 🥰 anlam olarak direk Aslan yavrusu diye çıkıyor evet ama doğru bir kaynağı yok yani farscda o demek mis Arapçada anlamı güzel
Kenzimahfi Didi6 evet ya Zümra ismi sıkıntılıymis bilgili zeki kadın demek diye hoşuma gitmişti bir kaç yere daha baktım Topluluk manasına geliyor onu eliyim o zaman teşekkür ederim 😊
Mom726272 Kenzimahfi yok ay ikiside zor şimdi herkes beğendiği ismi yazacak senin kafan daha çok karışır 😅🤦🏻♀️