pinar-06 sancılar artınca epidural istiyorum dedim, anestezi uzmanı geldi ve epidural yaptı. Hastaneye yatışım yapılmadan önce açılmam yoktu. Önce fitil koydular, sonra balon. 4 cm açılmam oldu sonra da suni sancı verdiler. Bana sancılar bi yerden sonra ağır gelmeye başladı tabi herkesin ağrı eşiği farklı.