Selam kızlar 19+2 günlük gebeyim geçen cuma doktora gittim bebeğimin sağ böbreği sola göre genişmiş doktorum sıkıntılı bir durum değil takipte olacağız dedi perinatoloğa sevk edebilirim dedi ama kızım idrarını yapınca gerek kalmadı idrarı varmış dedi böyle durumla karşılaşan oldu mu