Mhr13 Kızlar merhaba ben doğum yaptım ama kardeşim için post açıyorum. Sıfır açıklık sıfır sancı ne nişan var ne su gelmesi. Perşembe günü doğumu başlatılacak 38+5 günlük. Bu şekilde doğum yapan var mı ? Şuan yanımda ve merakla cevaplarınızı bekliyor 🙂
Burcuckmk Mhr13 normal doğumda 40. Haftayı bekliyor doktorlar genelde sizin neden 38 de doğurtma karari verdi ki doktorunuz
mom77 Mhr13 benim 3 ay once arkadasım 1 cm le sunı aldı 3,5 saatte doguma girdi normal dogum yapıp cıktı epiduralli yanı kısıye gore degısıyor ıcını ferah tutsun guzel gecer Allahın ıznıyle
Mhr13 Burcuckmk gebelik şekeri var kardeşimin bebeğin baş ve karın çevresinde genişleme başlamış şeker bebeği etkilemeden doğumu başlatacaklar zaten normalde de 10 günü var 40. Haftasının dolmasına
Burcuckmk Mhr13 allah kolaylik versin işi rast gider umarim meryem ana otunu bi deneyin isterseniz doğuma girdiğinde