Merhabaaa 14+1 haftalığız bugün doktora gittik %90 Kız ama 17. 18. Haftada tekrar bakarız değişebilir dedi ve ben hamile olduğumu öğrendiğimden beri erkek gibi hissediyorum Allah tabiki sağlıklı eli ayağı düzgün bir evlat nasip etsin asla erkek kız ayırt etmiyorum ama hissiyatım erkekten yana kız yada erkek denilip sonradan değişen var mı? 😄 Ayrıca sağolsun bugün ultrason resmime @Gulsen4224 baktı erkek dedi birazda kafam o yüzden karışık 😂