nedenolmuyor01 uyku sersemi hep karın üstüme yatıyorum bunu engellemek için hamile yastığı kullansam yüz üstü yatmamı engellermi
Glbnpk nedenolmuyor01 ben çocuk için aldığım emzirme yastığını bacağımın arasına koyuyorum. O da engelliyor dönmeyi. Hamile yastığı çok büyük sonra muhafaza etmek sıkıntı olabilir.
gaamzee nedenolmuyor01 önce gereksiz buldum ama aşşırı iyi bi icat. Yanda dönsem yastık yumuşak olduğundan tam karnını baskılamıyo yatak gibi. Yatakta ama yan dönünce rahatsız ediyordu.bacak arana falan alıyorsun hem sırtını hem karnını destekliyor sırt ağrıma da iyi geldi 😀
Mom080 nedenolmuyor01 haftanız kaç ki zaten büyüdüğünde bebek otomatikman döndürüyor siz yatmak istesenizde yatamazsınız