melty Kızlar bu gece tam 36 haftalık oluyorum , 3 gündür tansiyonum hep 14 e 10 çıkıyor , normalde hep düşer o yüzden anlam veremedim ayak ve bacaklarımda bir anda şişti , cumartesi doktor randevum var önceden mi gitsem bilemedim var mı benim gibi olanlar
Nazli_01 melty bendr aynı senın gibiyim 34 +1 ım benimde cuma gunu randevum var ayaklarım cok kotu patlama asamasında
Zabite Bende tansiyon normalde olmuyodu herbirşey yiyiyordum doktor söyledi duzlu olmaz koyun eti olmaz