dogasununannesi Arkadaşlar aslında Doğa Nil koymayı düşünüyorum tesadüfen Nas ismini gördüm Doğa Nas sizce nasıl hem bir tane kurandan olması hoşuma gitti bilemedim ama?
zehranurr dogasununannesi @Papatya-34 arkadaşa katılıyorum yazılışta güzel duruyor ama ikisini beraber söylerken Naz gibi çıkıyor
Ezgiii1 dogasununannesi ya sesli harfle biten bir ismin ardına.sessiz harf gelince iki isimle birden hizli seslenince farkli oluyor.mesela doğan as doğan il vsvs buni farkettim.
Deletedmom15262 Nas çok güzel isim ama telafuz ederken naz diye çıkıyor birde sürekli resmi kurumlarda sürekli telafuz anlaşmazlığı olabilir nas mı naz mı diye sürekli düzeltme gereği duymasın yavrucak🙃🌸
uzlet Dareyn aynen öyle katılıyorum bebek isminden çok etkilenir o yüzden anlamına bakarak isim koymak lazım
celikbebeklerr dogasununannesi biz de kızımıza Elif Nas koymayi düşünüyoruz. Eşim başından beri Nas istiyor. Soyledikce insan alışıyor, bence Doğa Nas da guzelmis onemli olan sizin icinize sinmesi :)