Bulut2424 merhaba, benim ilk
dogumumda oglum 37 haftada normal dogum ile kendi gelmek istedi. Cok sukur herhangi bir sorun yasamadik. Tabi her bebegin 37 hftada gelisimi ayni degildir. Baskalarini baz almak dogru olmaz. Foruma baktigimda genel
olarak gordugum kimisi 35 haftalik dogurup hic bir sorun olmuyor bazisi ise 40a ragmen bir sekilde komplikasyon olup kuvoz/yogunbakim ihtiyaci oluyor. Rabbim saglikla kucaklarimiza almayi nasip etsin hepimize❤️