gamzeyesilirmak Doktor keseyi görebilmek için 31ine randevu verdi. Geç değil mi ? İlk ne zaman görünür ? Beklenen adet tarihim 20 mayıstı. Son adet tarihim de 22nisan. 👩🏻🍼
Denizyildizii gamzeyesilirmak doktor iyi bi tarih vermiş. Çünkü erken gidildiği zaman bebek görülmüyor ve doktor bebek yok dediği zaman strese giriyorlar. Ayrıca boş gebelikten falanda şüpheleniliyor. Sen gittiğinde büyük ihtimalle bebekte görülür
ikikuzuannesi_18-21_ gamzeyesilirmak ben 4 haftalık falandı doktora gittim sadece kese göründü 7 haftada da hem kalp atışını duydum hemde kendisini gördüm🥰
Zeynepinn gamzeyesilirmak ozman kese görünür ama verdiği tarihe kadar tam görünür kese beklemen daha iyi kesin sonuç olsun diye
Serpilbb gamzeyesilirmak geç değil benim 5. Haftada bile gözükmemişti kese nekadar geç giderseniz kese için okadar iyi çünki ben o haftada göremeyince çok korkmuştum gereksiz yere
Serpilbb Zeynepinn benimde 7. Haftadayken bebek ve kalp atışı görüldü neredeyse 2 aylıktı. Herkeste farklı oluyor en stresli dönemler 😊
poyrazinannesi3547 7 ci haftamda giitm çok şükür gördüm ve kalp atıyor dedi Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
Elifggnc gamzeyesilirmak bugün 6.haftamdayım ilk randevumu bu cumaya verdiler gittiğimde keseyi görücem
Elfnrk gamzeyesilirmak benm 13 nisandı son adet tarihim bugün gittim kese görüldü kalp atışı için doktor git 2 hafta sonra gel dedi
busracemre2710 gamzeyesilirmak benimde suan 5+5 ama görünürde birsey yok hcg değerim 917 ydi 4 gün önce şuan 12000 doktor hamilelik var dedi ama ultrason da mesane boş diyor görünürde birsey yok ne zaman gitsem nasıl gitsem bilemedim kızımda 8 haftalikken kese ve kalp atışını duydum çünkü
gamzeyesilirmak busracemre2710 aaa öyle mi ? İlk gebelik deneyimim olunca ve aşılamaya kadar tedavi görüp de normal yolla gebe kalınca böyle çok meraklı ve sabırsız oluyorum :) hemen görmek istiyorum
ikigozumuncicegii gamzeyesilirmak ben 4+3 te gördüm keseyi 1702 felandı beta . Cuma tekrar gitçem o zaman 5+3 olcaz doktor belki görürüz belki görmeyiz dedi ama .
Buseninannesi_21 gamzeyesilirmak ben 4 buçuk 5 haftalikken göründü tam görünmedi ama doktor rahimde kalinlasma var demisti. 🙂