Dyg_srcn vejeteryan değilim ama kırmızı etle aram berbat, eşim de çok sevmiyor ama çevremdeki herkes aşırı baskıcı bu konuda. Balık ye tavuk ye bilmem ne… ben de sinir oluyorum ama şu var ki herkesten daha çok çocuğumu ben düşünürüm. Karnımdayken ona kötü bişey olsa belki bana da olacak…bunu söylediğimde bir nebze susuyorlar! Kendi eksikliğimi de yiyebildiklerimden tamamlıyorum. Et olmuyorsa tavuk olmuyorsa balık olmuyorsa baklagil artık o an canım ne istiyorsa haftada bir gün bence yetiyordur çünkü 20 haftadır maşallah hep iyi bebeğin durumu diyorlar! Size de tavsiyem haftalık tüketmeniz gereken proteini hesaplayın bebek için, sonra o proteini nelerden karşılayabilirsiniz onun listesini çıkarın gerekirse diyetisten desteği ile! Eşinize de o listeyi ezberletin. Hatta kim üstünüze geliyorsa ona da fotoğraf yollarsınız… Atıyorum 100 gram kırmızı et yerine 200 gram mercimek 100 gram fasülye mi tüketmek lazım yapın tartın yiyin bir de karşılarına geçip göbeğinizi okşayın “ohh mis gibi doyduk annecim” diye 😂