Esraensar Kızlar nasılsınız durumlar nasıl🌸 bende durumlar dün midemi de üşüttüm ishalle başladık kasık sırt bel agrısı herseyi yaşıyorum acaba normal sancı mı gaz mı 🤷🏼♀️ bunlar doğum belirtisi mi kontrolüm hafta pazartesi napsam acaba erken mi gitsem
Ebruuugunes Esraensar 38 haftalık olduk bebegim dönmüş kanala girmesine az kalmış dedi tam girmemiş şimdi evde girmesi İcin hareketler ediyorum inşallah bu perşembe gitmiş olur catı muanesi olacam ve karın agrısı yalancı sancılarım var😁🤭 dogurmak istiyorum artık
Sunaciftci Esraensar gitme canm normal belirtiler benimde 37 de kanala girmişti geçen hafta yani şimdi 38 im bel bacak ağrısından duramıyorum gittim normal bi sıkıntı yok beklicez diyor 🤷🏼♀️
Egencer_ Sunaciftci aynı şekilde bacak ve kalça ağrısı bende de var. Geçen hafta doktora gittim bebek kanala girmişti bugün 37+0 oldum ama baya aşağıda hissediyorum bebeği resmen kafası bacağıma değiyor otururken ilginç bir his
Prmdk_11 [silindi] bende 36 haftayim mesanem cok ağrıyor kasiklarim yanıyor göbeğimi elimle taşıyorum sizinde oyle mi cok zorlanıyorum ağırlaştım
Sunaciftci Esraensar çatı muayenesi geçen hafta Pazartesi yaptı bana normal Doğum yapabilirsin bi sıkıntı yok diyip dışarıda annemlere bu durmaz bu hafta doğurur açılması var bebek geliyor demiş hafta doldu daha bekliyoruz bakalım sancılarım düzene girmiyor bir türlü 🤷🏼♀️
Beriliko17 36+4 deyim şu iki gündür agirlastim sanki kaburgama çok baskı oluyor.Doktor muayesine bı buçuk aydır gitmiyorum dün gittim sezaryana girmiş cuma günü gideceğim çok merak ediyorum bebegimi kanala girdi mi diye
Esraensar Beriliko17 inşallah girmiştir canım. Kanala girdikten sonra Kasıklra doğru hareketler olmaya başladı benim üsteydi mesela su an karnım asagı meyilli
[silindi] Esraensar kanala girerse mi baskı oluyo Bn daha kontrole gitmedim en son gittiğimde doğum pozisyonunda demişti doktor
Esraa54 Esraensar hurma açılma olmasına mı yardımcı oluyor? birde ne kadar tüketmek gerekiyor yani gerçekten etkisi var mı açılmaya
Esraensar Ebruuugunes ayy bende canım valla iyice agırlastık hele bide bu ishal kusma karın agrısı mahvetti 🥺
Busramom54 36+3 üm yarın doktor kontrolümüz var inşallah🥰 tahliller yapacakmıs sezeryan günümüzü verecek inşallah