Merhaba arkadaşlar. Suanda 27+1 haftadayız doktorumuz 21. Haftada bebeğe hiden kan akışının az olduğunu ve buna bağlı olarak bebeğin 2 gün geriden geldiğini söyledi ve coraspirin başladı. Bugün de doktora gittim doktorum hala 2 gün gerilimin devam ettiğini ve ilerleyen dönemlerde bu gerilik 1 hafta 2 hafta daha açılırsa diye risklerden bahsetti. Çok şükür bizim ki %10 nün altına düşmemiş ama olurda düşerse diye risklerden bahsetti. Böyle oluo daha sonra bebeğinde gelişim geriliği olmayan var mi. Aslında 30. Haftadan sonra daha net belli olur dedi doktorum bazen böyle oluyot ama daha sonra birden kilo almaya başlıyor bebekler dedi. Ama yinede sizede sormak istedim sizlerden de bu sıkıntıyı yasayan var mi. Biraz uzun oldu k. Bakmayın