Cilekkz-22 Esmer_ aç karnına şekerin düşük çıkmış ama şekerli sudan sonra yüksek çıkmış buda şeker olabilir demek 🙄 yine doktorun daha iyi yönlendirir seni
Nursel725 Esmer_ açlık şekerin düşük tokluk şekerin yüksek çıkmış canım olmadı gerekenden yüksek yani . Diyet verir büyk ihtimal doktorun ve gebelik şekerin var der. Yediklerine dikkat etmen lazım ilaç insülin vermezler diye tahmin ediyorum
Cilekkz-22 Esmer_ ben anlamıyorum ama şekerli sudan sonra değerin 74 106 arası olması gerekirken 168 çıkmış buda yüksek oluyo
ilayda-95 Cilekkz-22 Yanlış bilgi vermeyin lütfen üst sınır 140dır . Benim 123 çıktı 50 gr yüklemede doktorum çok iyi dedi . Sınırlar da zaten açlık için 95 altı yüklemeden sonra tokluk için 140 altıdır . Neye dayanarak 74 ve 106 dediniz anlayamadım kusura bakmayın ?
Cilekkz-22 Esmer_ 🙄 canım korkutmak istemiyorum ama benim bildiğim yüksek çıkınca dikkat etmek gerekiyo sadece şekerden biraz uzak duracaksın
Nursel725 Esmer_ benmde içecekten sonra 140 çıktı 2. Saat ölçümünde 160 çıktı diyet verdi doktorum karbonhidrat ve şekersiz bol protein ve sebzeli
ilayda-95 Cilekkz-22 Benimkisinde 140 altı yazıyor açlık da dediğim gibi 95 altı girip internete de baktım yani enteresan
HipnozX Esmer_ diyet yapacaksınız evet karbonhdrat ve şekerden uzak duracaksınız. Bnm normalde tam tersi düşük şekerim var ve aynı böyle diyetim var gebelik öncesinden.