Merhaba guzel anneler bız kızımıza kavustuk ıkıgun once kahve rengı akıntım başlamıstı gece ıkıbucuk gıbı sancılanmaya basladım yedı dakıkaya bırdı anladımkı dogum sancıları hastaneye geldıgımızde saat ucbucuktu ıkı cm acıklık vardı agrılar ılk basta dayanılır gıbıydı yataktan kalktım bol bol yuruduk bısaat ıcınde bes cm oldu sonra agrıların sıddetı artı zaman kısaldı ıyıce tekrar kontrol edıldı dokuz cm ardından hemen on oldu ve dogum basladı 6:40 dada kızımız dunyaya geldı normal dogum hersey yolunda kızımız saglıklı hepınıze hayırlı dpgumlar dılıyorum sag salım kavusunuz bebıslerınıze