Merhaba hanımlar,
benim bebeğim tek arter tek ven yani kordonunda tek damar eksik Zayıf doğabilir erken doğum olabilir denmişti ama çok şükür gelişimi bir buçuk hafta önde 33 haftaya girdim doğumu konuştum doktorumla tek arter tek ven olduğu için doğumda oksijensiz kalma ihtimali var olmayadabilir dedi ama kararı bana bıraktı tabiki bende bebeğimi tehlikeye atmak istemiyorum sadece merak ettim bu şekilde olup normal doğum yapan var mı ?