Goncagul27 İyi günler hanımlar bu gün doktora gittim 33 haftalık hamileyim bebeğim 3 hafta geriden geliyomuş Down sendrom lu olabilir dedi erken doğum Yapabilir sin dedi bebeğin suyu bitip kalbi durabilir dedi benim ki gibi olan varmı lütfen yazarmısınız
BelisinAnnesi Goncagul27 hemen başka doktora git bence detaylı baktır .Özele git Prof. Doktora ne bileyim hiç bekleme
Mrvweeeeee Goncagul27 benmde hep gerideydii ilk cocugum 2 hafta bazen 3 hafta olurdu bana doktorum hic down sendromla alakali bsey demedi minyon bi bebek olcak demisti grcektende oleydi dogum yaptm gayette saglikliydi busefrde bu cocugumda onden gdiyomus nasil oluyo bole anladm bence merak etme bide bqska doktora gorun bqklm ne diyo
Goncagul27 Mrvweeeeee İnşallah öyledir benimkide canım yarın başka doktora gideceğim inşallah sorun çıkmaz
Goncagul27 2sy İkili test düşük risk çıkmıştı ense kalınlığı 1.4 dü ayrıntılı ultrason yaptırdım hiç bir sorun çıkmadı
Nazli_01 Goncagul27 manyak mı ne benımde kızımın kafa yapısı 2 hafta ılerıde gıdıyor dedı doktorum ama kafana takacak bır durum yok benımde kafam buyuk dedı kı benımkı de buyuk esımın kide buyuk bana da 33. Haftada dedı canım Hanı kafana takma cok ve baska doktora da gıt
Krtalzyn Goncagul27 bebekte gerilik var diye down denilir mi hiç saçma belki bebeğe giden kan akışında sorun vardır o yüzden zayıf ve geriden gwliyo olablir benimki öyle şuan yani down olması için başka teşhisler olması lazım doktorunu değiştir 3 hafta gerilik biraz fazla yakın takip edilmesi gerekir erken doğumu bilemicem ama yatış bile verebiliyolar senin doktor kötü şeyler söyleyip yolllamış başka doktor şart