Acemianne12 Hafta ve haftaya doğumum var daha günü belli değil yarın belli olucak nasipse beni bi merak sardı merak ediyorum çocuğu mu eli ayağı nasıl kime benziyor saçları varmı kilosu nasıl sağlıklı mı hep bunları düşünüp duruyorum stres heyecan falan yok şuan rahatım hep burda son haftalara gelen annelere özenirdim bende o günleri görebilcem mi acaba diye inşallah haftaya kavuşacam oğluma bir aksilik çıkmazsa siz siz olun son haftara temizlik bırakmayın hazırlıklarınız bitmiş olsun inanın eğilip kalkmak ölüm gibi üstümü giyinemiyorum ayakkabı zaten giyemiyorum çok zor birde bebeğim ters benim kafasını kaburgama sokuşturuyo bazen öyle bi rahatsız oluyorum ki anlatamam ama olsun bu hamilelik serüvenini özlermiyim bilmiyorum çünkü riskli bir gebelik geçirdim halkımız da hayırlısı 🌸