Medinetyp benimde 4 kez oldu ilk ikisi tutunma 3. 7 haftalıkken , 4. İse ilk muayne olduğumda doktor yarın olursun dedi ve oldu ikiz olduğu için olabilirmiş bende o yüzden düzenli fitil kullanıyorum ve kanama olduğu an iğne. Doktorumun tavsiyesi kanama olursa kıpırdamayın iğne yaptırın direk dedi bizde öyle olduğu an tanıdığı iğneye çağırıyoruz ve bana kusma öğürme dedi düşürmemek için o yüzden çok bulantım olunca serum yaptırıyorum sizde öyle yapın zorlamayın dinlenin bolbol ve korkmayın normal bazıları parça bile döküyor (şuan 8+4 üm )