Meryemcakmak01 evet 3 yıl önce ben Zekai tahir de doğurmuştum 4 kişilikti odalar . Ve sancı odaları da öyleydi 5 6 kadın aynı anda yatıyor hersey meydandaydı 🤦♀️🤦♀️ Ama artık şehir hastanesinde tek kişilik odada sancı çekip tek doğuruyorsun çok güzel ☺️ Gebe okuluna kayıt olursan eğer normal doğumda refakatçide alıyorlar .