Korona oldum arkadaş lar öksürüğüm geçmeyince doktora gittim bugün ciğerlere inmiş bronsitsin dedi ve 6 haftalık hamileyim kesede az kanama var düşük riskin var dedi doktor öksürdukce baskı artabilir düşebilir dedi ve dejenere olmuş miyomun var dedi moralim çok bozuk kesede kanama yaşayan oldu mu nolur dua edin bize