mlkkk teşekkür ederim cevap verdiğiniz için, evet ilk doğumum ve gerçekten etrafın tepkisinden bıktım.
Normal doğumu çok istediğim halde, sen zayıfsın sancı çekemezsin normal yapamazsın diyorlar.
Ama doktor da tam tersi, normal doğuma uygunsun, sezeryan gereksiz olur senin için diyor.
Doğuma çok az kaldı ve inanın korku aldı gidiyor.