Kızceler bugun muyane oldum doktor ikili tarama testinin oldugunu söledi kesin garanti vermez cıkan sonuc dedi iyi de cıkabalir kötü de dedi bende hamilelikten dolayı yüksek tansiyon oldugu icin hayır dedim yaptırmıcam dedim hasteneden cıkınca telefonla arkdaşla konuşunca hemen imzalamasaydın dedi ben yaptırdım dedi sizce özele gidip yaptırmalı mı yoksa boşuna kendime endişe yapmıyım mı yaptıran var mı bu testi