F_nur Selam arkadaş lar çatı muayenesi oldum bugun eve geldigimde kahverengi leke vardi ,bu durum önceki çatı muayenesinde olmamisti normalmi ,boyle bisey ile karşılaşan varmi acaba
MerveDurr F_nur benm bayramın 1. Gününden bu yana 4 kere falan alttan kontrolüm oldu 2 sinde lekelenmem oldu ve böyle sümüksü geldi ikisinde de normal yani bazı arkadaslarmda olmamştı . Ayrıca geldi die de hemen doğum olmuyor bazılarnda oluyor ama ben şuan39+1 im hala gelen yok