Arkadaşlar 27+5 olduk bebeğim 3 gündür hareket etmiyor. Dün doktora gittim kalp atışı var harekette ediyor ama ben hissetmiyorum. Çok endişeleniyorum başına gelen var mı? Plasentası önde dedi doktor o yüzden az hissedersin dedi ama ben son 3 güne kadar çok şiddetli hissediyordum dışardanda görünüyordu tepiği. Şimdi çok sakin ve hareketlerini hissetmiyorum başına gelen var mı yardım lütfen 🙏