Merhaba arkadaşlar . 9+5 gebeyim . Doktorlar benim genetik testim de hafif kan pıhtılaşması gördü . Bazı doktorlar çok az olduğu için iğne kullanmama gerek olmadığını başka doktorlar da her ihtimale karşı kullanmam gerektiğini söylüyor . Şimdilik oksapar 0.4 iğneyi oluyorum . Genetik testimin fotoğrafını koyamadım ancak yazacağım . Sizin hangi genleriniz de sorun vardı ?
MTHFR C677T = normal
PAİ -1 4g / 5g = 4g/ 5g
MHTFR A1298C =homozigot
FAKTÖR XIII = heterezigot
FAKTÖR II =normal
FAKTÖR V = normal