10+5 günlük hamileyim 3 gündür hiç geçmeyen nefes darlığı çekiyorum. Doktorum hamilelikte normal olduğunu söylemişti ama 3 gündür fazlalaştı dün gece acile gittim hava verildi kanlara bakıldı bişey olmadığı söylendi göğüs hastalıkları bölümüne randevu aldım ama ayın 3 üne bulabildim. Böyle bi sorun yaşayan var mı ? Nasıl geçirebilirim bu durumu ?