Bugün tam 36 haftalık oldum. Dün gece aniden belimden kasıklarıma ağrı girdi gece ağrıdan uyuyamadım parol içtim ama fayda etmedi. Ayağa kalkınca yada otururken ani kasılmalar oluyor. Alt tarafım çok açıyor. Acaba açılma falan mi oluyor. Henüz çatı muayenesine girmedim 2 gün sonra kontrole gidicektim. En son geçen hafta gittim herşey normal dendi. Bi anda doğum belirtisi çıkabilir mi? Fikirlerinize ihtiyacım var. Hastanelik bi durumum var mi