Gamzeyigitcesur Merhaba hanımlar 38+4 gebeyim lavaboya girdim koyduğm peceteye afedersiniz ama sümuksü gibi sarı baya yogun bir akintı vardı sizce nişan mı yardımcı olurmusz?
alyagulce Gamzeyigitcesur çatı muayenesi oldunuz mu ben de bugün oldum aynı şekilde geliyor şuan bende de açık pembe yoğun sümüksü akıntı
Gamzeyigitcesur alyagulce yok olmadım ilk gebelik oldugu icin nts sancida cikmadi yapmadilar bende anlamdim ama bel agrim var
Mervos Benimde kahverengi leke geldi çok az az da geliyor belimde kasıklarımda ara ara sancı oluyor beklemedeyim bakalim
Iremerdoan Bende 39 +2 muayne oldum yoğun sümüksü yeşile yakın bende de oldu ama hala ne agrı var be sızı 2 cm acılmada var cumaya kadar olmazssa suniyle başlayacagız
Azizecakir Iremerdoan anlattığınız şeyin aynısından bende de geldi çok az geldi ama bide haftam da daha düşük o yüzden onemsemedim ☺
Iremerdoan Azizecakir ya günü gecmeden dogurmak istiyorum acıkcası yine geldi bir damarı kahverengiydi bu defa suyumuz sınırda o yuzden korkuyorumm