Sevil34 Sermel 30 haftalık oldum hayatımda bel ağrısı nedir bilmezdim 8 haftalıkken başladı hala devam ediyor
Makbuss Sermel bugun evde oldugum halde benimde agriyor bence hamilelikte normal bise 10.4 gunlugum Rabbim yardmcmz olsn 😯
Miray_alparslan Sermel alllah yardm etsn gercekten ceken bilir ben ölüyordm resmen otrmıyordm ızanamıyordm kafayı yiycktmmm artıkk😞
Eddaa 24 hafta ikiz gebeyim. Belim ağrımıyor sanki kemiklerimi yerinden söküyorlar. Çok şiddetli bir ağrım var günün her saatinde. Allah yardımcımız olsun 🤰🏻
Gamze58 İlk 3 ayda aşırı bel ağrısı çokda normal değil ilk hamileliğimde aşırı belim ağrıyodu herkes normal dedi ve 3-4 gün sonra düşük yaptım doktorum kızdı ndn ilk ağrıdığında gelmedin diye ilk ağrın olduğunda gelseydin ilaç ve iğne ile halledilirdi dedi meğerse bebeğim bel ağrısıyla beni uyarmış ben normal diyip dikkate almadım tabi birazda kader kısmet ama keşke ben önlemimi alsaydım sizde doktorunuza muhakkak danışın şuan tekrar hamileyim ve ilk başta bel ağrım oldu doktorum koruma amaçlı iğne yaptırdı umarım hayırlısıyla kucağımıza alırız