Bugun sabah ayıptır öylemesi pogaca yedim meyve suyu ictim ve yola cıktık hastane icin. Dogum icin gün alacaktm. NST GİRİNCE bi anda nabız yuksekligi yasadm aniden bayılacak gibi oldm elim ayagım uystu fenalık geldi nefesim kesildi bayılıyorum ben dedim. Sonra hemen eşim etrafı acmaya basladı aniden kosarak gittim kusmaya. Basım cok siddetli agrıor acaba tansiyon inip cıktı mı nst sırasında. Yada yediğim mi dokundu. Yoksa Nst sırasında Sırt üstü yatırdılar diye mi fenalastm. NST De böyle kötü olan varmı?