Kızlar 8 haftalık gebeyim nerdeyse 2 haftadır karın ağrım oluyor ara ara. Bu ara daha da fazlalaştı bu normal mi? Bazen karın bazense kasıklarımda oluyor ishal sancısı gibi. Aynı zamanda da çoo fazla gaz problemim var ahnı durumu yaşayanlar var mı acaba ??