aslininbebegi22 Seylan bildiğim kadarıyla eğer ultrason abdominalsa yani karındansa sol tarafta olması erkek sağ tarafta olmasını kıza yorumluyorlar canım. Bu teoriye göre erkek görünüyor ama çoğunda tutmuyor bu ramzi teorisi🤗
Seylan aslininbebegi22 tşk ederim hayırlısı olur inşallh ama ben hep kız istiyorm 🥰🤷♀️ İlk çocuğum kız olsun istiyorm 🥺
Seylan Banuduran Google’den hızlı resim yaz resim yükle sonra bağlantıyı kopyalayıp buraya yapıştır canım bende yeni öğrendim 🙈