MerveKaya38 Kayseri fakültesinde profa gidenininiz varmi Dr önerisi istiyorum çok acil yardımci olurmusunuz . Başka hastane ve Dr olur ama hersyden anlayan Dr olsun huma Hastanesi’ istemiyorum .
metehaninannesiii MerveKaya38 benim kendi doktorum memorial ülkü aksoy kesinlikle tavsiye ederim çok memnun kalırsın şeker gibi kadin
minikprensimmm123 MerveKaya38 Fakülte de Erdem Şahin var canım ben gidiyorum çok memnunum 158 TL muane ücreti
YuvarlanamayanPandaa MerveKaya38 benım fakültede dayım çalısıyor asla dedi asla gelme buraya dedi ilk hamileliğindede ikincidede gitmiyorum gitmemde Hüma Dinçer Sümere başladım çok ilgili gayet güzel ve yeni doğan ünitesi gelişmiş
Gamzebrb MerveKaya38 canım peki hümadaki erşat batmaza gittin mi ben bundan önce 3 kez kimyasal yaşadım bu yüzden çok doktor araştırdım gezdim hiç birinden memnun kalmadım erşat bey anneminde doktoruydu ona gittim şuan 3 aylık olduk ve çok güler yüzlü her konuda bilgi veren birisi çok geçmiş olsun inşallah sorunsuz bebeğini kucağına almak nasip olur 😍
MerveKaya38 minikprensimmm123 Prof mu canım bide doğum ücreti filan ne kadr iyimi Dr benim riskli gebelik ve 32 haftaligim erken doğum riskim var
minikprensimmm123 MerveKaya38 Canım öğretim üyesi diye geçiyor ama inan ki çok iyi bir doktor ben çok memnunum ilgisi olsun anlatma tarzı olsun çok bilgili bir doktor benim de 2 düşüğüm var bu doktoru buldum iyi ki de buna gitmişim çok memnunum ben herşeye yakından takip ediyor
minikprensimmm123 MerveKaya38 Canım randevuyu vermiyorlar ama benim kuzenim de gitti direk bu doktora muane etti hemen doğum fiyatı da 700 TL Di en son ama Salı günü öğleden sonra hastanede perşembe günü de hastanede İstersen fakülteyi ara dahili numarası istiyor 21511 i tıkla bu kendi odası 20502 de sekreterlik
MerveKaya38 minikprensimmm123 nasıl randevu alcam canım yardımcı olurmusun benimde 2 kaybım var kan pıhtılaşmam var acil olarak randevu almam lazım numarasi nasıl alcam
MerveKaya38 minikprensimmm123 Canım erken doğum riskim var doğum olsa napacam ya bu Dr hemen gelirmi yoksa öğrenciler mi yapiyor doğumu bilgin varmi 32 haftalik hamileyim
minikprensimmm123 MerveKaya38 Canım randevuyu vermiyorlar hoca kendi veriyor muane sırasında ben hep randevusuz gidiyorum kendi verirse veriyor sen Bi hastaneyi ara erdem hoca hangi günler hastanede de sana söylerler perşembe günü hastanede oluyor bana da kan cıvıtıcı iğne felan verdi bende pıhtılaşma felan yoktu düşük yapıyorum diye verdi çok şükür 20. Haftaya geldik inşallah bu doktor sana da şanslı gelsin canım
minikprensimmm123 MerveKaya38 Canım bide hoca kendi numarasını vermiyor ben sana fakültenin numarayı veriyim
minikprensimmm123 MerveKaya38 0352 207 66 66 burayı ara canım kadın doğum bölümü dahili numarası 20502 Hocanın kendi odası 21511 bu ikisinden biri Bi tıkla hoca açmazsa sekreteri ara oradan da bilgi veriyorlar
MerveKaya38 minikprensimmm123 kan pıhtılaşmam var 6 bin kullanıyorm riskliyim ciğer geliştirici vuruldu beklemedeyim beni kabul ederim ya dogum olsa nasil olur gelirmi hemen Dr ortada kalmak istemiyorum 2 kaybım var 😔
nur_3838 minikprensimmm123 Canım bende Erdem hocadan randevu almak istiyorum aradım bu numaraları ama kimse bakmadı. Yarın direk gitsem muayene eder mi hoca
Fatmainci Canım merhaba ben dışarı takipliyim ama beni buraya yönlendirdiler yatışım yapıldı riskli durumun varsa belki yatış bile verebilirler doktorum özel Erciyes’te normalde fakülte takipli olman gerekmiyor yani biz acilden giriş yaptırmıştık
MerveKaya38 Fatmainci yaa bebgiM 2 hafta kilo almamis kan akışında sorun olabilir mi diye arastirlirmasi lazım dedi özel yapiyor mu acaba sizin Dr kim hangi hastanede canm muayene ücreti filan bilgi veririmisin