balpetegim_35 Bugün ve pazar günü uçakla yolculuk yapacağım . X-raydan geçmek zararlı mı bebeğe . Aklım takıldı . Söylemeli miyim hamileyim diye .
MinikMucizeninAnnesi Havalimanında güvenlik görevlisiydim 3sene. İsteginize bağlı bir durum ama kapı dedektörlerinde size ve bebişinize zarar veren bir ışın vs yok sadece metal tespiti yapıyor. Ama içiniz rahat etmiyorsa geçmeyin zaten kolaylık sunuluyor ☺️