eymenarasinannesi 20 haftalığım kasıklarımın tam ortasında yada karnımın alt kısımlarında sancı gibi saniyelik tatlı acı gibi bişeyler oluyo ne zaman otursam yada gece yatsam aynı şekilde tanımlayamıyorum bile ne olduğunu bu tekme mi yada bebeğin tekmelerini net böyle hissedebilirmiyim ki çözemedim tekmeyle sancıyı nası ayırt ettiniz sanki onun ayağını karnımda görmeden bu tekmedir diyemicem gbi geliyor 😂
Siibeell eymenarasinannesi ya tekmeler sancı gibi olmuyoda gaz gibi oluyo genelde pıt diye bişey 😂 ilk zamanlar anlamak zor olabiliyo karnınızda sanki minik bi balon patlamış gibi değişik bişey 😂
ozgevera eymenarasinannesi gaz gibi oluyor genelde. Ben 17.hafta ortalarında hissetmiştim yavaş yavaş. Düz yattığımda ve sessiz bi ortamda. Dönerken de geriliyordu karnımın içi. 😍
eymenarasinannesi Siibeell yani inanın anlamlandıramıyorum bugün doktora gittim çok şükür bir sıkıntısı da yok ama belli zamanlarda pıt pıt bişiler oluyo ama onun ayağı ne ki yani nası hissedicem daha onu ben bu kadar net hissedilirmi çözemedim bi sağlam tekmelesede artık rahatlasam 😂😂
eymenarasinannesi Ayceycev şuan yattım oğlumu dinlemeye çalışıyorum tekmemi atıyor içerde iyi mi inşallah daha net hissederim aklımdaki belirsizlik gider biraz panik bir insanım tekme de olsa sanki kötü birşey oluyomuş gibi hissediyorum
Ayceycev eymenarasinannesi bu haftalara kadar korkuyla geldim ama o tekmeleri hissedince o korku geçiyor, hiç korkmayın bence, ben ilk hissettiğim zamanlar sırt üstü yattığımda hissediyordum, gayette net oluyolar valla ayaklar minik ama 😃😃
eymenarasinannesi Ayceycev ay doğru valla büyüdükçe tedirginliklerimde büyüyor inşallah hepimizinki sağlıkla kucağımıza gelir ❤️❤️
eymenarasinannesi ozgevera ne güzel hissetmişsiniz ya dönüşlerine kadar ben 20 haftalığım belkide cocuğum tekmeliyo ama ben hep kötüyü düşünüp paniklediğim için anlayamıyorum 😂😂
eymenarasinannesi Simgeozturk11_ inşallah yaa bir an önce hissetsemde onu rahatlasam siz kaçıncı haftada hissettiniz bebişinizi ❤️
Ozge35 Merhaba,bende 20. Haftada hissetmistim.Ve nasıl bir sey oldugunu aşırı merak ediyordum.Bir gün karnımda dalgalanma gibi birşey hissettim ve git gide arttı hissetme sıklığım.Ve o bebeğimdi,o his çok başka bir şey oluyor.Kesinlikle ayırt edérsiniz.
eymenarasinannesi Ozge35 bende 20 haftalık oldum ama henüz hissedemedim sanırım yada ayırt edemiyorum her bebiş ve anne kendine özel oluyor sanırım 16. 17. haftalarda hissedenleri bile okumuştum
angime eymenarasinannesi onlar grnişleyen rahminizin bağ ağrılarıdır. Bebeğin hareketleri sancı yapmaz. Arkadaşın dediği gibi aynen gaz hareketleri gibi oluyo
eymenarasinannesi angime benimki biraz tatlı acı bi sancı gibiydi saniyelik sancılar bende öyle düşündüm tek acı yapan bişi değildir sanırım karında kelebek hareketi gibi tanımlıyolar ama ben daha yaşamadım sanırım ondan çözemiyorum 😂😂💓
Simgeozturk11_ eymenarasinannesi 19 da oluyodu ama ben gaz sanıyordum işte ilk kıpırtı dediğimi 20 de canım ayırt edilebiliyordu ❤️❤️❤️