Comologgo Haftadayim. Kalp atışı ümidiyle gittim kese var bebek yok dediler . Haftaya kontrole cagrildim. Var mı böyle bı durumla karsilSan :(
Asem Comologgo maalesef bende dün gittim 7+2 deyim kese var ama kalp atışı yok kesenin şeklinde de biraz bozukluk var haftaya bakacağız dedi 😔 içini ferah tut kalp atışını geç duyan çok kişi vardı burada inşallah hayırlı haberler alırsın haftaya
Beyza58 Comologgo merhaba bende de aynısı oldu ama doktor o anda çatalda muayene etti ve gözüktü bebek.bi sorun yoktur bence
busracemre2710 Comologgo benimde 5 hafta 5 günlük ama 2 dir doktora gidiyorum hcg değeri yükseliyor hamilelik var dedi ama ultrason da 2 seferdir mesane boş borsey görülmüyor diyor diyorum daha erkenmi acaba
Comologgo Beyza58 bende ordan da bakıldı . Kese var bebek görünmüyor dedi . Düşük engelleyici kullanıyordum onu da bıraktırdı . Ne dusunecegimi bilmiyordum.
Fatmanurr94 busracemre2710 beta hgc niz kac biliyormusunuz? 1000 ve 3000 arasi kese gözüküyor. Kalbinizi ferah tutun insallah hersey yolu dadir😊💐
Comologgo Asem ikimiz de güz haberler alırız inşallah ne diyim . Üzüntü çok etkiliyor bebeği. Morali yüksek tutmak lazım. Hayırlısı olsun