Zezeeeyyldrm benim dr um radyoloji doktorunun bakmasini kabul etmedi. Beni hep 3 haftada bir cagiriyor. Ozel klinik var burda bitane ona gidiyorum, muayene ucreti 300 tl kontrol suresi 21 gun o sekilde gidiyorum. 1 tane ozel hastane var burda oda cok kotu, allahtan ozel klinik buldum da ona gidiyorum. Ikili yaptirdim sadece ben oda sorun cikmadi 3lu yu yaptirmadim. Ama diger gebeligim de 11. Haftamda fetal dna yaptiricam 3 bin 5 yuz tlymis ama en azindan tum gebelik rahat stressiz gecer.