SibelAyse01 Merhabalar 25. Haftadayız ve bebeğimin suyunun az ve aşağıda olduğunu söyledi doktorum istirahat ediyorum böyle bişey yaşayan oldu Öner’iniz var mı 🙆🏼♀️🙏🏻