Zezeeeyyldrm https://ibb.co/ssGRJk6 Bugün sağlık ocağında kan tahlili idrar yaptırmak istediler onlarda kontrole çağırıyolar biliyosunuz idrar sonucum böyle anlayan var mı acaba bakabilir misiniz? Protein +1 yazıyor korkmalı mıyım kendi doktoruma dün muayne olmuştum ama kan idrar istemedi hiç bu arada 20+4 haftalık hamileyim
Mellisssa Zezeeeyyldrm idrar yolu enfeksiyonu olablir kullandığın ilaçlara bağlı artmışta olablir Detaylı bilgiyi doktorlr verecektir bnce
Nesityyy Zezeeeyyldrm canım anlamıyorum ben ama bence doktoruna göster sadece tahlil göstercen onun için fiyat ödemessin… ama baktığıma göre sorun yok Ph dışında..
Zezeeeyyldrm Nesityyy ya kendi doktorumda yapmadım sağlık ocağı aşı için çağırmıştı onlar tahlilde yaptılar sağlık ocağının sonuçlarında çıktı
Nejlavrl İdrar yolu enfeksiyonu olabilir yada kusma falan yaşıyorsanız oda ph biraz yukseltebiliyor ph yuksek çıkmış bir doktorunuz görsün mutlaka