Denizyildizii Merhabalar arkadaşlar 😊suyun önemini hepimiz biliyoruz birbirimize hatırlatma amaçlı arada bu şekilde post açalımmı 😊 haydi suyumuzu içelim😊
Humanur2021 Denizyildizii şuan o kadar üşeniyorum ki kalkmaya hokus pokus yapsam su gelirmi bana 🤣😴🤰🏻🥱🥱🥱
Hafissee Denizyildizii dur kurban olim 😁 hergün 4 litre içiyorum tuvaletle kanka oldum 😁 peçeteler yoldaşım sıvı sabun sırdaşım oldu 😁
Siibeell Humanur2021 şeey yatakta yatıyorum sen bana niyetlenip içsen ben içmiş gibi olurmuyum acaba 😂😂😂😂
Hazeleyes_ Hafissee her 10 dk bir bende gidiyorum 😂 eşim diyor artık daha az öncr gitmedin mi sen 😂😂 ama maşallah size 4 lt içiyorsnız ben 2-5 anca
Hafissee Hazeleyes_ benmki de bana diyor ki hani annengile gitmiyon mu ocagımı kuruttun her hafta 25 litre nerene içiyosun diyo😁
ebrarecem Hafissee bunu okuyunca eşim geldi aklıma. Her hafta damacana biter mi diyordu normalde de fazla içiyorum. Arıtma taktırdı kurtuldu 😂 şimdide wcde yatıyorsun galiba diyor 😂
GunesMom 3 lt içiyorum günde ben nereye su şiselerim oraya :)) tuvalet salon başka oda da yaşayamıyorum :))