Merhaba hanımlar. 38 haftalığı bitirmeye az kaldı. Bu durumda ahududu çayı içtim yürüyüş yapıyorum. Fakat dün kontrolum oldu hiç açılma olmamış. Doğurmak için neler yaptınız. İşe yarıyan yöntemleriniz nelerdir. Veya doktor tavsiyeleri olanlar bizlede paylaşabilir mi 🙏