Güzel anneler 39 haftalık hamileyim doktorum çok baskı yapıyor bu hafta doğurmam için yoksa sezaryen doğum olur. Benim de ilk gebelik şansım varken normal doğum yapmak istiyorum hayırlısıyla inş.Rabbi yessir vela tuassir rabbi temmim bi’l- hayr. Rabbim kolaylaştır zorlaştırma, rabbim hayırla tamamla! Doğum için okuyorum okumak isteyenlerde olur die yazıyorum Allah yardımcımız olsun inşallah sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız öpüyorum sizi dua edelim bol bol 🥰😍