Sadike Merhaba arkadaşlar erken doğum yaptım bebeğim şuan küvezde erken doğum yapmış arkadaşlar varmı aramızda?
Beyza0789 Sadike ayy bende 22 haftalıgim erken doğum riskim cok kanamam oldu siz kaç haftalik dogum yaptnz..Benim rahim ağzım kısaymş fitil kullanıyorum cocuk gelmesin die
Tubasam Bende erken dogum yaptm 2 gün önce 31 +4 günlük ama gelişmedi 3 hafta geriden gelip suyu da azdı acil sezeryan oldum bebeğim küvezde
Ays0 Yavrum daha çok küçük, sağlıkla büyüsün inşallah tez zamanda kavuşun. Bilgim yok o yüzden yukarıda kalsın belki daha çok kişiye ulaşır diye yazıyorum
Ssusamannesi Sadike benimde bugün sancım var baya düzenli hemde korkuyorum bende erken gelmesinden, nasıl oldu nasıl erken doğum yaptınız