Ummuctn zorluğu olduktan sonraki bir iki gün. İlk ayağa kalkis biraz zor korku yorgunluk ağrı vardı. Eve gelince de yatakta yatarken iyiydim ama yatağa yatıp kalkarken biraz ağrım oluyordu insan karnından güç alır ya ondan biraz zor oldu. Ama 10. Gün evimi sildim süpürdüm. Bir sure dikiş yerind hissizlik oluyor ama geçiyor bir süre sonra ben 18 ay sonra hamile kaldım şimdi 34 haftaligim dikislerimde bir sıkıntı olmadı şükur. Dikiş yeri külotun altında kalıyor estetik olarak da çirkin bir görüntüsü yok. Yani elbette en güzeli normal doğum ama Sezaryen de kötü değil elbet ağrıyor ama geçiyor Cok şükür