Bulutluna merhabalarrr, ovulasyon günlerimin hepsinde ilişki oldu. 2-2,5 hafta önce kadarda göğüs hassasiyeti ve kaşık ağrılarım başladı. şu an reglime 2 gün var ama idrar testimde negatif çıktı. pozitife dönme ihtimali var mıdır?
vi_contes Bulutluna zaten göğüs hassasiyeti yumurtalama doneminde oluyor belli olmaz belki pozitife döner gecerse bir daha test yap
akgunbirsen Bulutluna genelde adet zamanı da aynı şikayetler oluyor ama gebelik düşünmeden önce pek vücudumuzu dinlemiyoruz gebelik düşününce ise her ağrı belirti gibi geliyor. İnşallah vardır
Bulutluna vi_contes ya ben de hiç olmuyordu göğüs hassasiyeti vs., olunca bu sefer içime bi umut düştü. 😔
vi_contes Bulutluna ama göğüs hassasiyeti 2 hafta önce değil şuan olursa gebelik gelirtisi oluyor suanda var mj
Asyapolat80 Benim de adetime 1 gün var ve idrar testi negatif çıktı ben de bekleyeyim şurada inşallah sonrasında pozitife dönen vardır🥺