40+3 haftalık olduk bugün dün doktor kontrolumuz vardı her şey normal alttan nts de biraz sancılarımız çıktı doktorum açıklık var mı diye baktığında 1 cm açıklık olduğunu ve yumuşama var dedi masaj yaptı bir anda 2 cm açıklık olduğunu söyledi eve gönderdi sancıların başlarsa gel dedi perşembe ye kontrol verdi acaba ne zaman gelecek bebeğimiz 🥰 sabırsızlıkla bekliyoruz 🤰🏼🥰